Lue keskustelun säännöt.
Nyt me kaikki äänestetään Sari - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18.11.2006 |
Koko naissuvun kunnian vuoksi (me ei olla mitään bimboja seksiobjekteja) tekstiviestillä numeroon 17106!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (2)
Ajatteletko tosiaan, että koska Sari näkyy telkussa, kaikkia naisia pidetään bimboina?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten Sari liittyy siihen, mitä me olemme?
Sari on kiva ja kiltti pirpana :)