Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voisi pyytää tutulta siististä kaappipakastimesta?

Vierailija
03.12.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saimme 3 vuotta vanhoista, ei merkkikoneista yht. 150. Siis jk ja pk.

Vierailija
2/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaikka 5 vuotta vanha, niin ehkä 50% uuden vastaavan hinnasta, 10 vuotta vanhasta ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ennemmin ilmaiseksi, jos on kerta kaveri, korkeintaan pyydä bensarahat viemisestä. Sullehan tulee kustannuksia viedä tuo kierrätyspisteeseen.

Vierailija
4/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli jos vaikka 5 vuotta vanha, niin ehkä 50% uuden vastaavan hinnasta, 10 vuotta vanhasta ei mitään.

Kuka maksaa tolla periaatteella..

En sata varmasti maksaisi kaksi vuotta vanhasta vain -20% uuden hinnasta.

Riippuu tietysti merkistä. Jos on AEG/Siemens, on maksu aivan eri hehtaarilla kuin nämä Rosenlewin p...t.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme