Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOSITELKAA jotain hyvää bändiä/artistia. Olen lähdössä pitkälle kävelylenkille

Vierailija
02.12.2006 |

ja olisi kiva hankkia mp3:seen jotain hyvää, uutta ja inspiroivaa musaa. :)



Tykkään yleensä kuunnella Tori Amosta, Sarah McLachlania, Evanescencea, Joss Stonea jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä levystä tykkäät itse eniten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan