Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopisto-opiskelija (tai jo valmistunut) , millaisia arvosanoja sait tenteistä?

Vierailija
24.11.2006 |

Ja jos olet jo valmistunut ja töissä, niin vaikuttiko arvosanat työnsaantiin?



Siks vain ku itsellä ne numerot ei nimittäin päätä huimaa. Tai no, jakauma vaan on suuri. On ykkösiä, mutta on myös vitosia.



Miten muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tarvitaan ja kysytään, on gradun arvosana. Se vaikuttaa myös jatko-opintomahdollisuuteen.

Vierailija
2/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onneksi hyviä numeroita ja töitäkin tein tosissaan. Yliopisto meni paremmin kuin lukio ja peruskoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuaineopintoja ja vähän menetelmiä.

Vierailija
4/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasta riippuu hirveästi, onko merkitystä. Jos ei ole suhteita, eikä työkokemusta alalta, niin eihän sitä ole muuta näyttöä osaamisesta kuin arvosanat. Tavoitteena oli olla keskivertoa parempi paperilla ja se kannatti.

Vierailija
5/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... kyllä 4 ja 5 ovat monella harvassa! suurinosa saa ykkösen, yli puolet tentissä olleista hylätään... itsellä kaikkia arvosanoja ykkösestä vitoseen riippuen mihin ehtii lukea, mikä kiinnostaa ja ennenkaikkea JOS SATTUU HELPPO TENTTIKIERROS :)



eiköhän työnhaussa ratkaise sopiva persoona! kyllähän se jotain kertoo jos on ylipäätään päässyt ko. kouluun! ja jotkus vaan ovat enemmän käytännön ihmisiä, kuin himopänttääjiä..

Vierailija
6/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yleensä tenteistä jotain kakkosella alkavaa. Kolmosella ja ykkösellä alkavia tenttituloksia oli tosi vähän. Gradusta sain aika huonon arvosanan. Sain vakipaikan alle puoli vuotta valmistumisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kans silleen että jos aihe mielenkiintoinen, tulee hyvä numero. Tylsiä juttuja ei jaksa lukea ja se näkyy tenttituloksissa. Ne asiat ei vaan jää päähän!



Mulla oli tänään tentti, johon piti lukea 3 kirjaa. Yhden niistä luin (kaikki kirjat oli tosi tylsiä!). Epäilenkin, että tentti ei mene läpi :(.

Vierailija
8/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin paras numero oli 3. Sain kaikki arvosanat 1- - 3. Gradustakin sain vain Non sinen. Työnsaantiin ei ole vaikuttanut, koska haastattelijat eivät ole edes halunneet nähdä papereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen vain 3:lla alkaviin arvosanoihin=)



Työnsaantiin arvosanoilla ei ole ollut merkitystä, työhastatteluissa ovat painaneet muut seikat kuin todistukset.

Vierailija
10/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nipin napin yleisarvosanan hyvä ja se siitä. Papereita ei ole kysytty kertaakaan, koska ensimmäisen työpaikan (sain ennen valmistumista jo) jälkeen työkokemus kiinnostaa työhönotossa paljon enemmän. Tutkintoa toki kaivataan, mutta ketään ei kiinnosta yksityiskohdat.



Akateemisessa maailmassa arvosanoja tietysti tuijotetaan ja sehän on ymmärrettävääkin. Mitä järkeä missään arvosteluissa olisi, jos edes arvostelijat itse eivät niitä arvostaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän