Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joisitko kuohuviinilasin lapsen kanssa teatterissa?

Vierailija
29.12.2023 |

Kolumnista käy ilmi, ettei todellakaan ole ensimmäinen kerta.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009915870.html

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin juoda, en ole juonut.

Vierailija
2/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvin ilman lastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä en joisi?

Vierailija
4/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvis lastennäytöksissä edes myydä alkoholia.

Vierailija
5/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön kysymys :D

Vierailija
6/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei vaikuta mitenkään lapseen, teatteriesitykseen tai yhtään mihinkään. Vai meinaatko että yhdestä kuoharilasista  tulee humalaan ja alkaa mamma örveltämään.

Vierailija
7/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen autolla, en juo, Jos en ole, saatan ottaakkin lasillisen.

Vierailija
8/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella tarkoitetaan 15-vuotiasta tai nuorempaa, en antaisi hänelle kuohuviiniä. Itse voisin juoda ja lapselle antaisin vaikka Pommacia.

Vierailija
9/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo sitä yhtäkään kuohuviinilasillista, jos olen kahdestaan lapseni kanssa liikkeellä. Eikä minun tarvitse alkoholin voimin olla hauskempi lapseni seurassa, kuten kolumnistin perustelu kuului.

Vierailija
10/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, lapsihan traumatisoituisi loppuiäkseen, jos näkisi minut kuohuviinilasin kanssa. 

Vierailija
11/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo sitä yhtäkään kuohuviinilasillista, jos olen kahdestaan lapseni kanssa liikkeellä. Eikä minun tarvitse alkoholin voimin olla hauskempi lapseni seurassa, kuten kolumnistin perustelu kuului.

Tuskinpa yksi skumppalasi tekee ketään hauskemmaksi. Pullollinen voi jo auttaa, mutta se ei tietenkään sovi teatterissa - koska siitä seuraa raamatullinen kusihätä kesken näytöksen.

Vierailija
12/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi olisi täysi-ikäinen niin joisin.

Alaikäisten seurassa olen aina täysin selvinpäin. Minulle se lasillisen juominen ei mitenkään "kuulu asiaan" tai "viritä tunnelmaan". Jos on tilanteita joissa ei voi aikuinen ihminen olla juomatta, silloin on ihmisellä ongelma.

M41 kolmen isä

Vierailija
13/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen joisi, ootteko vähän kipeitä. Eteläeuroopassa viini on ruokajuoma!

Vierailija
14/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin lapsen kanssa teatteriin, tarvitsisin vähän enemmän kuin yhden lasillisen.

Vierailija
15/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa yksi skumppalasi tekee ketään hauskemmaksi. Pullollinen voi jo auttaa, mutta se ei tietenkään sovi teatterissa - koska siitä seuraa raamatullinen kusihätä kesken näytöksen.

Tuossa alkuperäisessä kolumnissa nimenomaan kolumnisti kirjoitti, kuinka hänestä tulee tokaluokkalaisen lapsensa seurassa parempi ja hauskempi versio itsestään alkoholiannoksen jälkeen.

Sori vaan, alapeukuttajat. Olen alakoululaiselleni se huono tylsä versio.

Vierailija
16/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä lasia juo..siitä tulee haavoja ja ritinä kuuluu kun pureksit sen lasin,mutta viinin kyllä voisin juoda.

Vierailija
17/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tekee holittomasta vuodesta kauhean numeron, aika moni on juomatta tekemättä siitä numeroa. Mut sober curious on trendikästä ja siitä saa varmaan kolumneihin nyt kirjoitettavaa. 

Vierailija
18/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaluokkalaisen kanssa, en. En ymmärrä miksi olisi tarve juoda, ellei ole alkoholiongelma. Lasten näytökset on päivänäytöksissä yleensä. Kirjoittajalta hyvä huomio omasta alkoholinkäytöstään. Harmi vaan että se vuosi selvinpäin ei välttämättä muuta mitään jos sen jälkeen juo taas. 

toivotan kirjoittajalle tsemppiä. Ja voimia kohdata kaikki ne tunteet mitä selvän vuoden aikana tulee kohtamaan. Kuten surun siitä, että ei ole voinut nauttia teatterista lapsensa kanssa olematta alkoholin vaikutuksen alainen.  Ne surut iskee kovaa. Suru, häpeä , ihmetys. 

se tulee olemaan myös aivan todella mahtava vuosi. Kirjoittaja on tehnyt oikean ratkaisun. Ja se että puoliso tukee täysillä on jotain todella arvokasta. Onnea matkaan. 

suosittelen myös kirjaa Selvästi juovuksissa 

Vierailija
19/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joisi viiniä teatterissa vaikka olisin yksinkin. Se lasillisen paikka on mielestäni muualla.

Vierailija
20/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voisin juoda.  Annos on 8 cl.  ja kuohuviiniin alkoholipitoisuus on erittäin pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan