Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin turha G: kumman puolella olette väittelyssämme?

Vierailija
17.11.2006 |

Muistatteko 80-90-luvun Hausmyllyn biisin, jossa lauletaan " me halutaan olla neekereitä jne." ? Kumpaa mieltä olette:



a) Ajat ovat muuttuneet ja enää tuollainen biisi ei menisi läpi edes vitsinä isoille levy-yhtiöille eikä radioasemille, koska sanoitusta pidettäisiin rasistisena.



b) Ainoa syy, miksi biisiä ei julkaistaisi, on se, että se on huono. Sanoitusta pidettäisiin humoristisena, eikä tuomittavana ja rasistisena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska neekerin suukotkin joutuivat vaihtamaan nimensä...eihän sanaa neekeri saa enään käyttäää...typeräää!!!

Vierailija
2/2 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy-yhtiö ei haluaisi ottaa riskiä eikä saada huonoa mainetta, eikä kukaan kehtaisi tunnustaa kuuntelevansa rasistissävytteistä biisiä, _vaikka se olisi ihan hyväkin_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi