Lue keskustelun säännöt.
Erittäin turha G: kumman puolella olette väittelyssämme?
17.11.2006 |
Muistatteko 80-90-luvun Hausmyllyn biisin, jossa lauletaan " me halutaan olla neekereitä jne." ? Kumpaa mieltä olette:
a) Ajat ovat muuttuneet ja enää tuollainen biisi ei menisi läpi edes vitsinä isoille levy-yhtiöille eikä radioasemille, koska sanoitusta pidettäisiin rasistisena.
b) Ainoa syy, miksi biisiä ei julkaistaisi, on se, että se on huono. Sanoitusta pidettäisiin humoristisena, eikä tuomittavana ja rasistisena.
Kommentit (2)
Levy-yhtiö ei haluaisi ottaa riskiä eikä saada huonoa mainetta, eikä kukaan kehtaisi tunnustaa kuuntelevansa rasistissävytteistä biisiä, _vaikka se olisi ihan hyväkin_.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska neekerin suukotkin joutuivat vaihtamaan nimensä...eihän sanaa neekeri saa enään käyttäää...typeräää!!!