Lue keskustelun säännöt.
Miksei noista Menolipun pareista tuu koskaan mitään?
02.11.2006 |
Tuntuu, et miehet kyl aina huolis kenet vaan, mut naisten mielestä " kemiat ei natsaa" .
Kommentit (4)
mutta he eivät halunneet, että heistä tehdään ohjelma.. =P
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moni nainen on korostanut, ettei aio miksikään kotihengettäreksi vaan töitä menisivät sinne tekemään. Ja ne miehet taas on toivoneet elämänkumppania ja emäntää.
Liian kilttejä ja rauhallisia miehiä sattunut useimmille naisille. Olisivat voineet valita ne parit vähän paremmin, myös niin että luonteet kävis yksiin.
Miehet haluavat sen suvun jatkajan ja naisen taloon, sama se minkälainen ja monella naisella on tiukat kriteerit millainen mies pitää olla sekä usein vielä romanttiset kuvitelmat maalaiselosta.
Ja viimeviikkonen oli ainut missä ees meinas tulla.