Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei noista Menolipun pareista tuu koskaan mitään?

Vierailija
02.11.2006 |

Tuntuu, et miehet kyl aina huolis kenet vaan, mut naisten mielestä " kemiat ei natsaa" .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeviikkonen oli ainut missä ees meinas tulla.

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta he eivät halunneet, että heistä tehdään ohjelma.. =P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on korostanut, ettei aio miksikään kotihengettäreksi vaan töitä menisivät sinne tekemään. Ja ne miehet taas on toivoneet elämänkumppania ja emäntää.

Liian kilttejä ja rauhallisia miehiä sattunut useimmille naisille. Olisivat voineet valita ne parit vähän paremmin, myös niin että luonteet kävis yksiin.

Vierailija
4/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat sen suvun jatkajan ja naisen taloon, sama se minkälainen ja monella naisella on tiukat kriteerit millainen mies pitää olla sekä usein vielä romanttiset kuvitelmat maalaiselosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä