Lue keskustelun säännöt.
mitä salkkareissa kävi tänään????? kertokaa pliis!!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yrjö soitti viimeinki Ullalle.
Paula tuntui tykästävän Teresasta.
Petteri lähetti taas viestiä Marjaanalle, ehdotti tapaamista, kertoi tuntevansa Marjaanan. Mutta ei paljastanut itseään...
Elina oli kunnon vittupää Ossille, kun Ossi yritti jutella kivoja.
...mitähän muuta...
Oliko muuta tärkeää? Oon salkkari-Friikki!!
Aaro häipyi ja löysi uuden " uhrin" , esittäytyi tällä kertaa Anssiksi.