Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsilla vielä sukkahousut / pitkät kalsarit ja jos on, niin missä vaiheessa uskallette luopua? Asteita +15?

Vierailija
25.04.2006 |

meillä laitettiin vielä puuvillainen kerrasto, ohut kesäpaita, collegehousut ja ulos on välikausihaalari. en tiedä, onko liian kuuma jo iltapäivällä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että takapuoli paleltuu, hän tarvitsee, jos taas tulee hiki, hän ei tarvitse.

Vierailija
2/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. poika oli eilen illalla ulkona pelkillä Lassien tec housuilla (vuorelliset). pitkähihainen t-paita, fleece ja toppaliivi (oli auki). Ilman hattua (kypärä oli) ja ilman hanskoja.



Aivan hikinen oli kun tuli sisään, kun oli pyöräillut ja potkulautaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lisää, että varjossa oli illalla +10.

Vierailija
4/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sukukalleudet on vaarassa paistua... lämpöä 15 astetta ja Turussa....

Vierailija
5/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittivat että on kylmä.



No tänään on kyllä ollut huomattavasti lämpimämpää, mutta sukkiksissa ollaan vielä.

Vierailija
6/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mittari näyttää +15. 6v jätti verkkarit pois nyt iltapäivällä (eli haalarin alla pelkät pitkät kalsarit), 4v:lla on vielä sukkikset ja verskat, samoin 1v:lla.

Kyllä tää alkaa olla sellainen rajalämpö, ei varmaan huomenna enää laiteta sukkiksia/kalsareita, jos on näin lämmin. Paitsi pienimmälle, joka istuu paljon maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta ja kukaan ei ole koskaan ei edes pienenä istunut maassa. Ei myöskään kukaan tuntemistani lapsista.

Vierailija
8/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri tasoista se liikunnan määrä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienemmillä lapsilla myös. Mutta jos tästä kohta ilmat lämpenee niin varmaan koululainen vois jättää ne poiskin.

Vierailija
10/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mulla kolme lasta ja kukaan ei ole koskaan ei edes pienenä istunut maassa. Ei myöskään kukaan tuntemistani lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mulla kolme lasta ja kukaan ei ole koskaan ei edes pienenä istunut maassa. Ei myöskään kukaan tuntemistani lapsista.

Vierailija
12/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 10 kk poikani kyllä konttaa pitkin hiekkistä ja kävelee sitä ympäri laidoista kiinni pitäen. Välillä istahtaa lapion kanssa sutimaan -- ei tietenkään osaa vielä kakkuja tehdä. Mutta pihan puoloitoistavuotiaat tytöt istuvat sitkeästi ja hokevat kakku, kakku ja vääntävät hiekkakakkuja. Sukkikset heillä lienevät ihan käyttökamaa vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina puhutaan siitä miten lapset istuu maassa, eikä minun tuntemistani kukaan. Meillä lapset puuhaa kyllä monenlaista, tekee niitä hiekkakakkujakin. Hiekkakakkuja ym hiekkalaatikkoleikkejä leikkivät kyykkysillään, eivät istuen.

Vierailija
14/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kukaan lapsi ei istu maassa eikä ole koskaan istunut. sinua yritetään huijata, mutta onneksi olet oivaltanut asian oikean laidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 10v

Vierailija
16/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän lämpöisempiä kelejä odottelen vielä. Ehkä se +15 on ihan ok. Täällä Turussa käy ainakin kylmä tuuli aina välillä.

Vierailija
17/17 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin lapsesta kiinni, mitä tarvitsee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme