Lue keskustelun säännöt.
5 v. vanhat Teutonia Mistral-yhdistelmät, ostaisiko joku tällaisia eli kannattaako edes yrittää myydä?
12.03.2006 |
Mietin tässä, että pitäisi varmaan myydä nuo vaunut kun vievät vain ihan turhaa tilaa varastossa, mutta ostaako joku v. 2001-mallia, kannattaako edes yrittää myydä? Ovat sinänsä ihan hyvässä kunnossa, otettu oikeastaan käyttöön vasta 2004 ja käytetty yhdellä lapsella. Nyt siis tarpeettomat.
Kommentit (2)
2, jolla ei myöskään hajua hinnoista :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sopiva hinta voisi olla 100-150 euroa.
Kyllä todella monet käyttävät käytettyjä vaunuja, ja joku voi haluta sellaiset vaikka jos omat vanhat ovat lauenneet ja tarvitsisi kärryjä vielä vähän aikaa, niin sitten hankkii " uudet" vanhat.
Minä laittaisin ilmoituksia neuvolan ja markettien ilmoitustauluille ensi alkuun.