Kotiäitien keskiviikkopino -uusi juttu :)
No niin... me kotona laiskottelevat internetin ääressä viineriä syövät äidit voisimme kokoontua päivittäin vaihtamaan ajatuksia anonyymisti. Puretaan paineita, kerrotaan ihania hetkiä jne... Ja varmasti joku uteliaskin tulee kurkkaamaan, miten meidän päivät ovat sujuneet. Mutta mukavahan se on, että meidän työ kiinnostaa muitakin ;)
Jeps, elikäs mulla kaksi lasta, 1v4 kk ikäerolla. Aamu alkoi aika kiireellä, molemmat samaan aikaan nälkäisiä. Hiki päässä on menty ja ulkona oltu, vihdoin molemmat nukkuu. Itku meinasi yhdessä vaiheessa tulla..mietin kuinka hiton helppoa olisi olla töissä... saisi LÄKISÄÄTEISET ruokatauot... saada käydä RAUHASSA vessassa... jutella ihmisten kanssa. Mutta onneksi se kaaos kesti vain hetken.. kotitöitä olisi mutta nyt juon kahven tässä ja menen hetkeksi lepäämään kun lapsetkin lepää. Jotta jaksaa illalla pyörittää taas tätä arkea.