Lue keskustelun säännöt.
Paljastajat, älkää tehkö sitä otsikossa, please!
12.03.2006 |
Jos haluan katsoa, kuka jonkun reality-sarajn voittaa, löydän kyllä tiedon ihan itsekin.
Joistain jutuista kuitenkin saattaa ihan rauhassa nautiskella ja jopa vähän " jännittää" voittajaa.
Älkää siis pilatko sitä iloa meiltä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla