Lue keskustelun säännöt.
pitääkö esikouluun menevän osata uida?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
ei pidä.meillä vielä toka luokkalainenkin harjoittelee.
poika menee nyt syksyllä eskariin ja kesällä menee uimakouluun kun itse kovasti sinne tahtoo.
Oulussa on sellainen tapa koulussa että viimeistään kuudennella luokalla pitää oppia uimaan. ne jotka ei osaa silloin, saavat lisäopetusta.
joten homma on jotensakin hanskassa, mutta ei siis tarvitse olla. Lapselle on kuitenkin varmaan kivempi, että jotenkin pärjää porukassa.
useimmat eskarit käyvät uimakoulun jossain vaiheessa vuotta