Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
aiotko laittaa ylioppilaslakin päähäsi vappuna jos miehesi ei ole ylioppilas?
Kommentit (5)
Meinaatko että sille tulee paha mieli :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä käytä. Eikä mieskään, vaikka silläkin on lakki.
joten miksi minä en saisi olla " ylpeä" suorituksestani. Se kun ei ole mieheltäni pois ja hänellä olisi ollut mahdollisuus käydä myös lukio mutta valitsi toisin.
Joskus nuorena pidettiin, mutta ei enää vuosiin. Itse asiassa en edes tiedä missä koko lakki on. Lapset on joskus niitä kyselleet, pitäis varmaan kaivella esille...
Alue: Aihe vapaa
vaikka ollaan miehen kanssa molemmat ylioppilaita ja maisterin paperitkin taskussa. koko lätsä on jotenkin tosi huvittava ja tunnen itseni ihan idiootiksi se päässä taapertaessani.. lakki jäänyt kotiin jo kymmenenä vappuna ja jää nytkin.