Lue keskustelun säännöt.
Kattoiko kukaan tänään Subilta " Emäntää metsästämässä" -ohjelman?
11.04.2006 |
Mä katoin sitä sarjaa pari ekaa jaksoa. Ja nyt katsoin tän viimisen.
Mihin se yks pariskunta oli siitä kadonnut? Se missä oli parikymppinen kalastaja mies, joka asui siellä saarella.
Kommentit (2)
Mä en katsonutkaan tän illan jaksoa ihan alusta.
Ajattelinkin, ettei siitä suhteesta mitään tulisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta se tyttönen lähti viime jaksossa menemään. Se poika oli tosi inhottava sille ekaks ja sit ku se tyttö sanoi lähtevänsä se väitti rakastavansa tyttöä ja oli ihan paskana siitä että se jätti hänet