Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vinkkejä miten saa vauvalla lapaset pysymään kädessä?
18.04.2006 |
tyttöni 10kk on nyt keksinyt ottaa lapaset kädestä,miten ne sais pysymään käsissä,ettei rattaillessa tarvii metrin välein pysähtyä laittamaan takaisin?
kaikki vinkit otan kiitollisuudella vastaan.
Kommentit (2)
vauvalle oon laittanut lapaset hihan resorin sisään,mutta siitä huolimatta se saa ne pois,ei siinä auta myös mitkään nauhatkaan,kun nehän vaan estää lapasia hukkumasta -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tai sitten ainakin Etelä-Suomessa niin lämpimät kelit, että tumput niillä pidikkeillä kiinni hihaan ja jos ottaa pois niin olkoot ilman.