Lue keskustelun säännöt.
G: nuoruutesi tanssibiisi, joka edelleen saa jalan vipattamaan?
Kommentit (5)
esim. Groove is in the house, Pump up the volume (esittäjiä en muista)
yhtyeistä esim. Snap, Dr. Alban, Stereo MC´s... nämä nyt tuli yhtäkkiä mieleen!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tanssin sitä kerran niin railakkaasti että polvilumpio meni sijoiltaan. Polvi vaivaa sen takia ajoittain vieläkin.
en muista enää nimiä tarkalleen, mutta joku mr vain oli ainaki kova sana! =D