Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihan turha luulla että tietäisimme mitä lasten ja hoitajien
11.04.2006 |
välillä tapahtuu. Vasta nyt kun isommat muksut ovat yli 10 v. he ovat kertoneet mitä tarhassa oikein tapahtui. Muistelevat ja naureskelevat. En meinaa uskoa korviani. Mutta yllätyksellisintä on se että useat niistä hoitajista joiden luulin olevan hyviä ja reiluja, ovatkin olleet lasten mielestä ikäviä ja vaikeita ihmisinä. Niin se vaan on, eivät uskaltaneet aikoinaan mitään puhua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Ja että et ole lapsestasi mitään huomannut aikaisemmin!!! Ihanko totta pieni lapsi pystyy käytöksellään salaamaan jos hoidossa, missä sentään ollaan melkein kolmannes päivästä, on kurjaa?!! Kyllä saa äiti katsoa peiliin jos näin on!!!
Nimim. 4 vuotiaana hoitopaikkaa vaihtanut juurikin ko. syistä.