Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimuna ja uusi raskaus

Vierailija
11.03.2006 |

Miten nopeesti tuulimunan ja kaavinnan kokeneet ootte tulleet uudestaan raskaaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tuulimuna syksyllä -03, lokakuun alussa tehtiin kaavinta... heti sain luvan alkaa yrittämään uudelleen ja taisi olla maaliskuuta kun olin uudelleen raskaana..

onnea sinulle yritykseen! =)

Vierailija
2/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi tuli hirveä " viha" koko raskautta kohtaan enkä halunnut edes ajatella uuden yrittämistä... varmaan siksi koska pelkäsin että se tapahtuu uudelleen... melko nopeasti kuitenkin sitten (oikeastaan heti kun ekat menkat olivat olleet) mieli muuttui ja aloimme yrittämään uudelleen. en kiellä kuitenkaan, etteikö se pieni pelko olisi ollut kokoajan takaraivossa... sitten odotinkin aika pitkälle ennen kuin kerroin kenellekään raskaudesta.. =)



-2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti taas raskaaks niin vois jotenkin unohtaa tän jutun kokonaan ja jatkaa siitä mihin jäätiin ( niinku muka vois...). Kauheen petetty olo. Mut kaipa tää tästä taas lähtee.

ap

Vierailija
4/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan sitä tuntee olonsa petetyksi koska jo luuli olevansa raskaana ja kuvitteli sikiön sisällään todeksi... tuulimunassa kun sitten sitä sikiötä ei ollutkaan, ainoastaan raskauden oireet....



mutta tsemppiä sulle, kaikki kääntyy vielä parhain päin!



-2

Vierailija
5/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tärppäsi heti seuraavassa kierrossa.



Tuulimuna on kyll ilkeä " petos" . Itsellä huomattiin vasta viikolla 10, kun olin menossa istukkabiopsiaan. Lääkäri vaan kylmästi totesi, että ei voida näytettä ottaa, kun ei ole sikiötäkään.. Sitten vaan lapulle aika kaavintaan ja ulos! Vähän olin puulla päähän lyöty. Yhtäkkiä koko raskautta ei enää ollutkaan!

Vierailija
6/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli menossa jo rv 14...

Muistelin, että kaavinta oli 18.6 ja seuraava plussa testi oli joka tapauksessa 13.8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan shokissa ja taisin vaan ulista suurimman osan aikaa. Sain yksityishuoneen ja kaikki tapahtui myötätuntoisesti ja rauhallisesti. Mut silti, ei semmosta toivo kenellekään.

Mulla kerkes vatsakin jo kasvaa ja raskausoireita oli vaikka millä mitalla. Ultraan mennessä sitä vaan lähinnä jännitti että kuinka monta siellä täytyy olla kun on ollut niin rankkaa...ja sit kun ei ollutkaan ketään...