Lue keskustelun säännöt.
Mitä h*ttoa valitatte että Lordi voitti?? Olisitte paanu äänestäen vaikka sitä metsäketoa sitten!!
11.03.2006 |
turha valittaa jos ette äänestä ja teinit vain äänestää!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
LORDIA!!!! JEE; PARAS VOITTI!