Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan teistä harrastanut bailatinoa?
23.04.2006 |
Onkohan vaikea laji sellaiselle joka ei pysy rytmissä ja ei osaa tanssia, mutta haluaa yrittää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitä voi opetella, mutta kaikilta ei silti koskaan onnistu, valitettavasti (esim. mieheltäni).
Jos pystyt tanssimaan vakiotansseja, niin miksei se bailatinokin silloin suju! Hauskaa se ainakin on!!