Lue keskustelun säännöt.
Mitäs pidätte suomalaisesta bändistä, joka laulaa heviä savon- murteella?
Kommentit (2)
nyt ei ainakaan vielä vakuuttanut täysin meikäläistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäännyt ei ainakaan vielä vakuuttanut täysin meikäläistä.
Melodia hyvä siinä Laalavassa jousessa, mutta muuten ihan kamala maski ym.
Ja tosiaan, en osannut kirjoittaa bändin nimeä oikein.
Ap.