Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti teidän lapset on oppineet kokonaan kuivaksi kun vaippa on jätetty pois.

Vierailija
23.04.2006 |

Itse jätin kuukausi sitten vaipan pois 2-vuotiaalta, ja nyt pysyy jo yötkin kuivana. Ihmettelen. Luulin että niitä pissalätäköitä saisi olla siivoamassa monta kuukautta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yövaippa on edelleen.

Vierailija
2/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oppi jo ennen kuin vaipat jätettiin pois. Hänellä vain vaippa pysyi koko ajan kuivana ja hän meni vessaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä osa totuutta on se, että vanhempien täytyy muistaa ne normaalit pissatukset (aamulla, ruoan jälkeen ja ennen unia), niin päivä on aika hyvin pulkassa.

Vierailija
4/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöltäni jäi vaippa alle kaksi vuotiaana kun itse halusi mennä potalle.

Vierailija
5/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina ensimmäisenä yönä meni vain pissat housuun ja sit ollu täysin kuiva.

Vierailija
6/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAipat ovat jääneet pois n. 2-vuoden iässä, ja samantien ovat oppineet olemaan myös yön ilman vaippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka oli 2 täyttänyt, kaksi seuraavaa n. 1v 7 kk. Tämä neljäs on nyt 1 v 9 kk ja opettelee vielä. Päiväkuiva periaateessa, muttei missään tapauksessa yökuiva. Opeteltu on kauan, varmaankin n. 5 kk. Ei vieläkään osaa pyytää potalle, mutta vaatii siis vanhempien aktiivisuuden potalle viemisessä ja sillätavoin kyllä on siis päiväkuiva.

Vierailija
8/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaippa jätettiin pois 1v8kk iässä eli silloin, kun vaipat pysyi aina kuivana ja lapsi osasi pyytää vessaan ja ehti sinne tarpeilleen. Vahinkoja tuli vain muutama ja nekin autossa (onneksi konepestävä turvaistuimen pehmuste/suoja...), muuten ehti aina vessaan.



Yövaippan ajattelin ottaa nyt tällä viikolla pois (kun vaipat loppuu...), sillä viime viikkoina on yövaipat olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta kuivia. Niin jai ikää nyt 2,5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli silloin 2v.



Yövaippa laitettiin, mutta kävi itse yöllä pissalla ja oli riisunut vaippansa siihen potan viereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi