Lue keskustelun säännöt.
Onko ketään joka olis käynyt hiljattain reiman tehtaanmyymälässä Kankaanpäässä?
10.03.2006 |
Mulla olis mahdollisuus tänään mennä iltapäivästä poikkeen. Kannattaako? Meille tulee pieni ylimääärinen lenkki, jos siellä käydään. Mut jos löytyy edullista ostettavaa, niin sit menisin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löytörekistä tekee sananmukaisesti joskus löytöjä. Samoin synttäreitä ja tyhjennysmyyntejä kannattaa suosia. Silloin tavaraa saa halvalla. Näitä on muutaman kerran vuodessa.