Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkaileva lehtimyyjä....

Vierailija
22.04.2006 |

Ja ei tapahtunut porvoossa:)

Mahtaako mulle tulla nyt kaikki maailman lehdet, kun tää epätasapainoisen oloinen täti jaaritteli ja jaaritteli ja kohteliaasti sanoin ei ja jaarittelu senkun jatkui! Lopulta tämä täti sanoi, että mun on tilattava lehti, koska ollaan jo puoli tuntia juteltu! Yhdessä vaiheessa tämä täti kysyi, että enkö halua vain ostaa HÄNELTÄ? Että ostaisin joltain muulta...syyllisteli itseään.

Onko jollain muulla käynyt samoin?? Oli aika hurja ja uhkaileva tyyppi...nyt jo naurattaa:)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä loppuu puhelut seinään kun sanon lapseni olevan kehitysvammainen, joka ei osaa tehdä mitään, ei edes katsella kirjaa.

Vierailija
2/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei HETI usko että en aio tilata niin lyön luurin korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjistä pääsee parhaiten eroon, kun sanoo vain, että kiitos ei, en tilaa tällä kertaa mitään. Tai sitten sanoo, että ei ole aikaa puhua puhelimessa. Varsinkin kun on lapsia niin löytyy paljon syitä, miksi ei ole aikaa puhua. Kannattaa olla lyhytsanainen, kohtelias ja lopettaa puhelu.

Vierailija
4/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselen kalun kokoa ym. Menevät niin lukkoon, etteivät muista enää myyntipuheitaan.

Vierailija
5/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoin olevani töissä ja ettei ole yhtään aikaa (totta). Jatkoi vain tarinaa. Sanoin toistamiseen, että en nyt ehdi, että soita illalla. Sanoi, että hänellä päivätyö. No tämä keskustelu loppui sitten siihen.

Ja minäkin olen kuullut tuon, että myyjät odottavat sen kolmannen ein, kunnes uskovat lopettaa.

Vierailija
6/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies myi jotain " naisten urheilumaailma" lehteä. Kammottava tyyppi.

Minä: " kiitos soitosta mutta säästän sun aikaa, en ole nyt tilaamassa mitään lehteä joten voidaan lopettaa tää puhelu ihan heti"

Myyjä: " Odotapas kun kuulet millainen tarjous, 2kk:n lehdet kaupanpäälle"

Minä: " Silti, en nyt halua tilata mitään joten kiitos hei"

Myyjä: " KUUNTELE NYT"

Minä: " Kuuntelenhan minä mutta ei nyt kiinnosta"

Myyjä: " JAA EI LIIKUNTA KIINNOSTA!" *pam* lyö luurin mun korvaan

Huh. Yritin soittaa takaisin, kuuntelin vastaajasta viestin että ko. lehtitalo (Oulu) ottaa minuun pian yhteyttä. No eipä ole yhteydenottoa kuulunut :)

Vierailija
7/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin osallistunut V8:n kyselyyn. Kehtasi sitten ehdottaa lukemiseksi Annaa, MeNaista jne tyyliin lehtiä. Niin ja onhan se tämä V8kin vaihtoehtona. Enpä sitten tilannut sitäkään. Oma moka, kun ei uskonut naisen tykkäävän autoista!!

Vierailija
8/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtimyyjänä, joten aina kun minulle soittaa joku kaupatakseen lehteä, niin tiedän että myyjää ei saa päästää vauhtiin =) Heti vaan kysyn minkälaisesta asiasta on kyse (aina kun myyjän firma ei heti kerro että lehtimyyntiä on luvassa) ja kerron ystävällisesti, että en ole kiinnostunut. Aina on puhelu loppunut heti siihen ja todella ystävällisiä on kaikki myyjät olleet ja toivotelleet hyvät päivän jatkot.

Tiedän, että myyjiä ainakin turhauttaa tosi paljon, että pitää jonkun puolen tunnin myyntipuheen aivan turhaan (etenkin jos on provikkapalkka). Miksei voisi sanoa heti jämptisti että ei ole kiinnostunut?

Vierailija
9/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauppasi Me Naisia tms. Sanoin, ettei kiinnosta sellaiset lehdet, mutta että miehelle tilaisin miestenlehden. Ei heillä kuulemma ollut sellaisia, mutta jotain autolehteä kauppasi hämillään.

t. se hävyttömiä puhuva

Vierailija
10/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kaupittelevat yhden tai kahdenkin kuukauden lehtiä ilmaiseksi.

Itse olen monta kertaa Hesarin lehtimyyjille sanonut, että haluan, että nimeni poistetaan listoista, koska en aio lehteä koskaan tilata. Silti mainoksia vain tipahtelee postiluukusta ja lehtimyyjät soittelee. Ovat ottaneet vuoden aikana yhteyttä ainakin 10 kertaa.

Vierailija
11/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoramarkkinointikielto niin ei lehtimyyjät enää soittele...Siis sinne Robinson nroon..

Vierailija
12/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne kieltonumeroon ja väheni soittelu todella paljon...

Vierailija
13/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään mä sanon heti etten tilaa yhtään mitään heti kättelyssä. viimeks ei kylläkään auttanut, vaan sorruin tilaamaan sen lehden mitä kaupiteltiin. puolustuksekseni haluan sanoa että mä olin muutenkin miettinyt josko vaikka sen tilais taas.

Vierailija:

kuulin eräältä entiseltä puhelin myyjältä että heitä on opastettu että ainakin 3 kertaa pitää asiakkaan sanoa ei, ennen kuin voivat luovuttaa.

Vierailija
14/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi että olin osallistunut johonkin kyselyyn ja nyt onnekkaasti minut on arvottu joukkoon joka saa superhalvalla lehtitilauksen...

En kyllä ole ole osallistunut mihinkään kyselyyn, saako ne noin vain huiputtaa????????

Vierailija
15/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin että en tilaa koska ei ole rahaa kun olen kotihoidontuella kotona. sanoin kohteliaasti että katsotaan sitten kun olen taas työelämässä. hän alkoi neuvomaan että haet nyt sitten koko ajan aktiivisesti töitä, kamalsti hakemuksia ja vaikka mitä...

kuuntelin aikani ja sanoin että siis hoidan lastani kotona, olen KOTIHOIDONTUELLA KOTONA. oli hetken se mies hiljaa ja sanoi sitten että ai, sulla on siellä sellanen lemmenhedelmä. yäk! alkoi vaikuttaa muutenkin jo irstaalta sen jutut niin oli pakko lopettaa.

Vierailija
16/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kyllä ole ole osallistunut mihinkään kyselyyn, saako ne noin vain huiputtaa????????

Vierailija
17/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle soitti, oliskohan se ollut Tammen joku kirjaedustaja, joka kaupitteli

jotain Suomen historiaa käsittelevää moniosaista kirjasarjaa, joka maksoikin ihan hirveesti. Myyjänainen oli todella hyökkäävä, kun sanoin

etten tilaa: etkö halua sivistää itseäsi ? historian tuntemus on sivistyksen mitta , tyhmä olet jos et tilaa jne. Olin niin nuori , eikä silloin vielä niin

paljon soitelleet puhelinmyyjät, että kuuntelin vain kiltisti kunnes uskalsin

sanoa että ei mulla ole rahaa, olen köyhä! :)

Jälkeenpäin harmitti kun en tajunnut tehdä valitusta siitä naisesta,

nykyään saan kyllä suuni jo auki.

Vierailija
18/30 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks soitti eräs lehtimyyjä, joka kauppasi yhtä lehteä, sanoin monta kertaa etten tilla, vaikka olisi millainen tarjous. Lopulta tää myyjä tivasi tiukasti että MIKSI ET TILAA?? KELAA NYT MIKÄ TARJOUS! Vastasin vain, että mieheni on siinä paikassa töissä, missä tää lehti painetaan (totta) ja saan nää lehdet täysin ilmaiseksi. Tyhmä olisin jos tilaisin ne edes huippuedullisella tarjouksella kotiin.

No, alkoi kauppaamaan toista lehteä. Taaskaan ei kuunnellut vastauksiani. Lopulta kun sain suunvuoron, sanoin, että tarkistapa siitäkin lehdestä painopaikka.. saan senkin ilmaiseksi.

Myyjä löi luurin korvaan.

Toinen kerta.. Myyjä soitti selosti ja selosti.. kuinka hyvä tarjous, maksaa vain niin ja näin vähän. Sanoin ettei mulla ole nyt taloudellisen tilanteen takia mahdollisuutta lehteä ostaa. Kehui sitten että laskun saa vaikka kolmelle osalle jos haluaa. En luvannut tilata. Lopuksi kysyi multa että olenko mä oikeasti niin köyhä, ettei ole varaa maksaa kaksi kymppiä kuukaudessa kolme kertaa??? Aloin tekoitkeä ja sanoin, että " tietäisit vaan.. mies lähti nuoremman perään ja jätti kasan laskuja jälkeensä.. nyyh.. just vein lapsetkin mummolaan kun jäin työttömäksi eikä oo varaa ostaa ees näkkileipää.. nyyh.. nyyh.. lapsien parasta ajatellen heistäkin luovuin.. kämppä menee alta ja nyyh.." (keksittyä koko juttu)

Myyjä vastasi että " noh, palaan asiaan uudelleen vaikka kuukauden päästä, ok?"

Kolmannella kerralla..

Myyjä selosti ja selosti.. Lopulta vastasin, että kiitos vaan, mutta nyt on paha hetki, tuun just liikennevaloihin, poliisit on vastapuolella ja mul ei oo handsfreetä, täytyy lopettaa. Myyjä sanoi nopeesti: kiitos vaan ja palaillaan asiaan.

Olin kyllä tuossa tilanteessa, mutta istuin matkustajan paikalla =)

Vierailija
19/30 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:[

Toinen kerta.. Myyjä soitti selosti ja selosti.. kuinka hyvä tarjous, maksaa vain niin ja näin vähän. Sanoin ettei mulla ole nyt taloudellisen tilanteen takia mahdollisuutta lehteä ostaa. Kehui sitten että laskun saa vaikka kolmelle osalle jos haluaa. En luvannut tilata. Lopuksi kysyi multa että olenko mä oikeasti niin köyhä, ettei ole varaa maksaa kaksi kymppiä kuukaudessa kolme kertaa??? Aloin tekoitkeä ja sanoin, että " tietäisit vaan.. mies lähti nuoremman perään ja jätti kasan laskuja jälkeensä.. nyyh.. just vein lapsetkin mummolaan kun jäin työttömäksi eikä oo varaa ostaa ees näkkileipää.. nyyh.. nyyh.. lapsien parasta ajatellen heistäkin luovuin.. kämppä menee alta ja nyyh.." (keksittyä koko juttu)

Myyjä vastasi että " noh, palaan asiaan uudelleen vaikka kuukauden päästä, ok?"

i]

Vierailija
20/30 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikeasti ehkä voinut tilatakin sen miehelle iloksi. Kuitenkin puhelu alkoi, että " teille on tullut nyt noita ilmaisia lehtiä, mitäs on lapset tykänneet?" Vastasin, että ei meillä ole lapsia. Myyjä jatkoi sitten, että " no kuitenkin ne ilmaiset lehdet olette saaneet, että kiinnostaisiko nyt tilata?" Minä siihen, että no periaatteessa kiinnostaa, mutta eikös se ole aika kallis lehti? Ja oikeasti, myyjä toivotti sitten vain hyvät päivänjatkot ja lopetti, eikä kertonut edes hintaa!