Lue keskustelun säännöt.
Onko muita joulukuussa /talvella synnyttäviä? Mitä aiotte alkaa
31.10.2006 |
harrastamaan vauvan kanssa ? Minulle tulee 3. lapsi, isommat poitsut jo alakoulussa, joten aamupäivät on vapaita harrastuksille...
Ajattelin mennä srk. n perhekerhoon ja MLL:n perhekahvilaan. Tosin molempiin pitänee mennä autolla, kun matkaa on kirkolle 4,5 kilsaa. Se on vähän tylsää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla