Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttämät työnhakijat.

Vierailija
06.11.2006 |

Millaiset syyt teillä on ollut kieltäytyä lyhytaikaisesta työstä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömät kustannukset mulla olisi olleet töihin menosta

johtuen n. 650e (päivähoitomaksut ja bensakulut), joten en ottanut työtä vastaan. karenssihan

siitä paukahti.

Vierailija
2/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömät kustannukset mulla olisi olleet töihin menosta

johtuen n. 650e (päivähoitomaksut ja bensakulut), joten en ottanut työtä vastaan. karenssihan

siitä paukahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vieminen hoitoon, itsensä saaminen työpaikalle (ei autoa, asutaan pohjoisessa ei julkista liikennettä) voi olla liian hankalaa.



Koko kesän olin töissä osa-aikaisena, lapset hoidossa. Töihin kuljin pyörällä. Mitään ei muuta kuin vähän lisää työkokemusta ei jäänyt käteen.

Vierailija
4/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä olisi ollut kahtena päivänä viikossa. Lapsen tarhapaikasta olisi kuitenkin mennyt täysi maksu, joten käteen ei olisi jäänyt oikeastaan mitään. Karenssi tuli, mutta eipä tuossa mitään juuri menettänyt, koska työmarkkinatuki oli minulla tuolloin n. 30 markkaa päivä. Tästä on jo 7 vuotta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi