Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Hilja? Mies haluaa tytölle tuon nimen (ainakin toiseksi nomeksi) ja itse en ole ihan varma :)

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Aina, Rauha jne.

Hilma taas on kivempi.



Hilja sanana kyllä kuulostaa nätiltä

Vierailija
2/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle tyttärelleniki voisin laittaa Hilja, Helga, Helmi,Hullda jne. Tykkään vanhoista nimistä, ne on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paljon näitä 1900-luvun alun nimiä. Sillä tavalla nimet kiertää. Aika kiva ajatus.

Vierailija
4/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin toisen



Hilja-Maaria

Hilja-Eliisa

Hilja-Linnea

Hilja-Anniina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan