Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Hilja? Mies haluaa tytölle tuon nimen (ainakin toiseksi nomeksi) ja itse en ole ihan varma :)
Kommentit (4)
Omalle tyttärelleniki voisin laittaa Hilja, Helga, Helmi,Hullda jne. Tykkään vanhoista nimistä, ne on ihania.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt on paljon näitä 1900-luvun alun nimiä. Sillä tavalla nimet kiertää. Aika kiva ajatus.
jonkin toisen
Hilja-Maaria
Hilja-Eliisa
Hilja-Linnea
Hilja-Anniina
esim Aina, Rauha jne.
Hilma taas on kivempi.
Hilja sanana kyllä kuulostaa nätiltä