Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskausoireet vähentyä jo viikolla 8? (ov)

Vierailija
06.11.2006 |

Eli olisin nyt viikolla 8-9. Ja oli pari v iikkoa tosi vahvat oireet. Nyt ei oo muutaku vähän etomista ja rinnat on arat. Ei muuta. Sydämen syke on todettu eli ei ole tuulimuna tms.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin oireita ei juuri ollutkaan, rinnat arat, kerran huimasi ja kerran vuosi vähän verta, terve tyttö syntyi täysiaikaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme