Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän ihan pienilläkin vauvoilla ns. hyviä ja huonoja päiviä?
13.11.2006 |
Meillä ainakin. Vaikka tänään tein kaiken täsmälleen kuten eilen, on vauva kuin riivattu ja koko ajan kitisee, kun eilen oli niin aurinkoinen aamusta iltaan!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla