Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi kieli?
30.10.2006 |
Jos työpaikkailmoitus on englanniksi mutta työskentely tapahtuisi aivan varmasti suomeksi, kummalla kielellä kirjoittaisit työhakemuksen?
Kommentit (2)
Jos on isommasta firmasta kyse, ei hakemuksen käsittelijä välttämättä ole suomenkielinen.
t. keski-Euroopassa isossa kansainvälisessä yhteisössä työskentelevä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai laaja CV englanniksi ja itse hakemus suomeksi...
t,
kansainvälisessä yrityksessä työskentelevä, jossa emoyhtiössä luetaan hakemukset ja osallistetaan työntekijöiden valintaan