Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOPETTAKAA tuo TYTTÖ vs. POIKA -keskustelu, PLIIS!

Vierailija
30.10.2006 |

Aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset voi jankuttaa tällaisesta aiheesta. Kukaan ei voi lapsensa sukupuolta päättää, vaan jokaiselle annetaan se mitä annetaan, YMMÄRRÄTTEKÖ?



Mulle ainakin tuli todella paha mieli. Kuinkahan moni poikaa tällä hetkellä odottava kärsii näistä jutuista? Odottamisesta menee ilo aivan kokonaan, kun pitää vielä lapsen terveyden lisäksi pohtia, onko lapsi " oikeaa" sukupuolta.

Odottavat sekä tuoreet äidit muutenkin herkässä tilassa. Siis lopettakaa, pyydän!



Ja ajatelkaa miltä tuntuu pikkupojista, joita tämän palstan juttujen mukaan kukaan ei halua.

Ei hyvä Jumala sentään mitä sakkia tällä palstalla on :(



T. Kahden pojan äiti, odottaa kolmatta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjat poikki vaan näiltä kanoilta, joilla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin vauvan sukupuolella mässäily.

T: pojan ja tytön äiti jota kyllästyttää palstan tuulitunnelit

Vierailija
2/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla oikeus mielipiteeseen!

Mutta en vaan voi käsittää, että joku tytön/pojan äiti VOI sanoa toisen sukupuolen olevan parempi ilman omaa kokemusta?!?!?

Jätetään nää mollaamiset pois, tytöt ja pojat ovat ihan yhtä tärkeitä ja rakkaita vanhemmilleen!!!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pelkkiä poikia, jotka ovat aivan ihania. Toki voisin

vastaanottaa tytönkin, mutta jos meille ei koskaan tule tyttöä,

vaan lisää poikia, niin olkoon sitten niin.

Omat lapset ovat kaikkein tärkeimpiä ja rakkaimpia - olivat

he sitten poikia tai tyttöjä.

Vierailija:


Mutta en vaan voi käsittää, että joku tytön/pojan äiti VOI sanoa toisen sukupuolen olevan parempi ilman omaa kokemusta?!?!?

Jätetään nää mollaamiset pois, tytöt ja pojat ovat ihan yhtä tärkeitä ja rakkaita vanhemmilleen!!!

Vierailija
4/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoahan ei ynny sillä että suositaan toista, vaan sillä että arvostetaan molempia ja välitetään sama asenne omille lapsillekin.

Vierailija
5/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysykääpä miehiltänne, millainen suhde heillä on omaan äitiinsä.

Vierailija
6/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluatteko keskustella asiasta vain keskenänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme