Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kehtaisko kukaan kommentoida: millaiset talvikamppeet on in Suomessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ite asun englannissa ja täällä muotia on mm. nilkka-bootsit korolla, tai sitten polven alle ylettävät. Takit on joko semmosia armeija-mallisia harmaa/khakeja, valkosia tai mustia, tai sitten tweed-takkeja.. Paljon extrapitkiä villapaitoja ja ohuita ribbipaitoja. Kapealahkeisia farkkuja niitä pillifarkkuja on paljon. Mietin vaan mitähän Suomessa on muotia.