Lue keskustelun säännöt.
APUA! Raskaana ja emätin kipeä??
10.11.2005 |
mikä idea tässä nyt on? Koko toosaa vihloo, siis itse emätintä ei mahaa, ja viikkoa reilu kahdeksan. hieman kummallista, ja käy tosi kipeetä!! Onko kellään muulla ollut??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuntui vihlaisuina ja kouraisuina. Ymmärtääkseni ihan normaalia.