Lue keskustelun säännöt.
Nyyh, naapurin äiti sai työpaikan ja aloittaa syyskuun alkupuolella. Meidän lapsi jää yksin.
26.08.2008 |
Olivat kuin paita ja peppu nuo 2-vuotiaat. Vaan kohta on naapurin 2v päivähoidossa noin klo 7.30-16.30. Oma lapseni sitten päivät yksin, kun vielä vuoden ajattelin kotona olla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikset sä ota sitä hoitoon???