Lue keskustelun säännöt.
Voiko oikeasti tienata..
18.06.2008 |
ä-lomalla ja hoitovapaalla ompelemalla ja myymällä kestovaippoja? Onko sen väärtiä, että kantsis viritellä kotiompelimoa? Helppoa ja hyvää kaavaa tiedossa kellään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monet osaavat tehdä mutta eivät osaa myydä.