Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneasiaa

Vierailija
23.08.2008 |

Miten saa työpöydän työkalurivin siirrettyä näytön alareunaan?Se oli meillä siellä, mutta lapsi kävi koneella ja sen käynnin jälkeen se oli siirtynyt näytön yläreunaan =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viet osoittimen palkin päälle, painat vasemman napin pohjaan, liikutat hiirtä nappi pohjassa kunnes osoitin on ihan alalaidassa. Sitten extravinkki... kun se tehtäväpalkki on paikallaan, niin klikkaa hiiren oikeaa ja valitse aukeavasta valikosta "lukitse tehtäväpalkki" niin eipähän enää liikahtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme