Lue keskustelun säännöt.
Syksyllä opiskelemaan meneviä mammoja?
30.06.2008 |
Kuinka moni on tänä vuonna hakenut opiskelemaan jonnekin? Mitä alaa? Amis, amk, yliopisto? Onko opiskelupaikka ja varmistunut vai mitä? Lasten ikä?
Kommentit (3)
Ihan normaalisti muuten jatkan opintoja avoimessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
syksyllä aloitan (en nyt haula mainita alaa), mutta yliopistolla. Lasten iät nyt 10 kk ja rv 10.
amikseen, tai kauppakouluun lukemaan tiseni nmerkonomiksi :) Olen jo YO ja aion hakea vielä pidemmälle myöhemmin tulevaisuudessa. Nyt vain en kaipaa suurempia haasteita vielä tänä syksynä.
Lapsi täyttää pian kolme vuotta.