Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyllä opiskelemaan meneviä mammoja?

Vierailija
30.06.2008 |

Kuinka moni on tänä vuonna hakenut opiskelemaan jonnekin? Mitä alaa? Amis, amk, yliopisto? Onko opiskelupaikka ja varmistunut vai mitä? Lasten ikä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

amikseen, tai kauppakouluun lukemaan tiseni nmerkonomiksi :) Olen jo YO ja aion hakea vielä pidemmälle myöhemmin tulevaisuudessa. Nyt vain en kaipaa suurempia haasteita vielä tänä syksynä.



Lapsi täyttää pian kolme vuotta.

Vierailija
2/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti muuten jatkan opintoja avoimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä aloitan (en nyt haula mainita alaa), mutta yliopistolla. Lasten iät nyt 10 kk ja rv 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi