Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla lapsiluku on rahan takia pienempi kuin haluaisit?

Vierailija
16.06.2008 |

Harmittaa! Nytkin on aika tiukkaa, mutta kovasti haluaisin yrittää kolmatta lasta... Tosi kurjaa jos rahan takia emme voi yrittää saada kolmatta lasta! Nyyh! Meillä lapsen alulle laittaminenkin tulisi maksamaan kun tarvitaan lapsettomuushoitoja...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme