Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

;=) Kuulostaa siltä,

29.06.2008 |

että ainakin häiden järjestäjä on epäonnistunut hommassaan.

Istumajärjestys on tainnut mennä mönkään, jos on pantu toisilleen ventovieraat ihmiset vierekkäin. En minäkään kauaa jaksaisi vääntää tikusta asiaa jonkun uppo-oudon setäihmisen kanssa...

Toinen seikka on tuo alkoholi... ei sitä tarvitse kaatokänniin asti väkeä perhejuhlassa juottaa, mutta tosi on, että hyvä alkupaukku kirvottaa kielenkannat.

Noin yleisesti ottaen: jäykät perhejuhlat ovat jäykkiä, eikä kukaan jaksa kauaa hölistä säätilasta, juhlatarjoilusta ja hääpuvun kuosista. Miksi pitäisikään? Eikä juhlien järjestäjän pitäisi odottaakaan sellaista vierailtaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän PITI mennä vastaukseksi tuohon aloitukseen, jossa joku ihmetteli, miksi vieraat istuivat häissä tuppisuuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän