Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyseleekö vain uusavuton äiti mielipiteitä tällaiselta palstalta?

Vierailija
16.06.2008 |

Eikö terve äiti osaa tehdä päätöksensä itse!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kokemukset saattavat antaa arvokasta tietoa päätökseni tueksi. Saatan saada vinkin jota en itse ole tullut ajatelleeksi.

Vierailija
2/2 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokenutkin äiti voi kysellä.

Itse en lue itseäni ollenkaan uusavuttomaksi. Kodin osaan hoitaa ja ruoat yms.

Lastenhoitokin onnisuu, on alan koulutuskin ja äitikokemusta on, meillä on kolme lasta.

Silti olen joskus kysynyt jotain.

Aina nimittäin joutuu uuden asian eteen lasten kasvaessa tai sairastuessa. Ja silloin on kiva kysyä mitä muut ovat tehneet tai mikä on auttanut jne.

Ei ole musta uusavutonta kuulla muiden ajatuksia asioista, osaan silti itse tehdä omat päätökseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän