Lue keskustelun säännöt.
Kyseleekö vain uusavuton äiti mielipiteitä tällaiselta palstalta?
Kommentit (2)
Kyllä kokenutkin äiti voi kysellä.
Itse en lue itseäni ollenkaan uusavuttomaksi. Kodin osaan hoitaa ja ruoat yms.
Lastenhoitokin onnisuu, on alan koulutuskin ja äitikokemusta on, meillä on kolme lasta.
Silti olen joskus kysynyt jotain.
Aina nimittäin joutuu uuden asian eteen lasten kasvaessa tai sairastuessa. Ja silloin on kiva kysyä mitä muut ovat tehneet tai mikä on auttanut jne.
Ei ole musta uusavutonta kuulla muiden ajatuksia asioista, osaan silti itse tehdä omat päätökseni!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muiden kokemukset saattavat antaa arvokasta tietoa päätökseni tueksi. Saatan saada vinkin jota en itse ole tullut ajatelleeksi.