Lue keskustelun säännöt.
;=) Kuulostaa siltä,
29.06.2008 |
että ainakin häiden järjestäjä on epäonnistunut hommassaan.
Istumajärjestys on tainnut mennä mönkään, jos on pantu toisilleen ventovieraat ihmiset vierekkäin. En minäkään kauaa jaksaisi vääntää tikusta asiaa jonkun uppo-oudon setäihmisen kanssa...
Toinen seikka on tuo alkoholi... ei sitä tarvitse kaatokänniin asti väkeä perhejuhlassa juottaa, mutta tosi on, että hyvä alkupaukku kirvottaa kielenkannat.
Noin yleisesti ottaen: jäykät perhejuhlat ovat jäykkiä, eikä kukaan jaksa kauaa hölistä säätilasta, juhlatarjoilusta ja hääpuvun kuosista. Miksi pitäisikään? Eikä juhlien järjestäjän pitäisi odottaakaan sellaista vierailtaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämän PITI mennä vastaukseksi tuohon aloitukseen, jossa joku ihmetteli, miksi vieraat istuivat häissä tuppisuuna.