Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin blogisuosikkini, nauttikaa tekin

Vierailija
10.08.2008 |

Tämän blogin lukeminen pelastaa pilvisenkin päivän:



http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulkoministeri Stubbin mainio blogi.

Vierailija
2/2 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi ainakin myöntää olevansa pikkasen kateellinen tuolle tukiaisele :) kyllä minusta ainakin olisi mukaba joskus ostaa kolmikerroksisia vaahtokarkki kakkuja ja heilua st. tropesin yössä tyllimekossa ja ostella 3000e vaatteita :) Itse en kehtaisi, en uskaltaisi ja ei minulla olisi rahaakaan. Ja onhan nuo lapsetkin tuossa ja noh, ehkä sen yhden päivän tyllimekossa hilluilun ja shampanjan juomisen jälkeen kyllästyisin koko hommaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi