Lue keskustelun säännöt.
Uusin blogisuosikkini, nauttikaa tekin
10.08.2008 |
Tämän blogin lukeminen pelastaa pilvisenkin päivän:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Kommentit (2)
Meitsi ainakin myöntää olevansa pikkasen kateellinen tuolle tukiaisele :) kyllä minusta ainakin olisi mukaba joskus ostaa kolmikerroksisia vaahtokarkki kakkuja ja heilua st. tropesin yössä tyllimekossa ja ostella 3000e vaatteita :) Itse en kehtaisi, en uskaltaisi ja ei minulla olisi rahaakaan. Ja onhan nuo lapsetkin tuossa ja noh, ehkä sen yhden päivän tyllimekossa hilluilun ja shampanjan juomisen jälkeen kyllästyisin koko hommaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on ulkoministeri Stubbin mainio blogi.