Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi 8 vuotta täyttävälle pojalle, joka

Vierailija
04.08.2008 |

pitää tietokone- ja pleikkapeleistä, skeittaamisesta ja lukemisesta? En haluaisi ostaa pelejä, koska tiedän hänen vanhempiensa tuskailevan pelaamisesta muutoinkin. Ideoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kuuluisi pojan itse valitseman lahjan osto ja esim. hampurilaispaikassa käyminen?

Vierailija
2/2 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkää tosi paljon lautapeleistäkin (kun joku vaan jaksaisi pelata niitä;D)

esim semmoinen kun impact on ollut tosi suosittu, maksaa about 10e.

Legot on aina hyviä, ton ikäiset taitavat nauttia niistä ihme hirviöhahmoista eniten, meillä tosin kelpaa kaikki:)



Kirjoista sopisi ehkä joku semmoinen helppo "oikea" kirja, esim kotikylän konsta tai vastaava.

Tai sitten ikuisuushitti akuankka, niistäkin on kivoja opi englantia-juttuja (kovakantisia) jne.



Yksi vaihtoehto on tietty joku opetuspeli.

Esim mato matalan matikkapeli tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla