Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voisitteko antaa hyviä neuvoja???uskottomuudesta
29.10.2006 |
huomenna olis tarkoitus keskustella vakavasti koko msuhteesta. ollaan jo seitsemän vuotta oltu naimisissa. miten pysymme tyyninä,kun tappelu pelottaa? olette varmaan kuulleet tämän jorinan aikaisemminki ,mutta kaipaan vielä vähän tukea. olin koko viikon muualla.
Kommentit (3)
Ensimmaisena jaita hattuun, pettaminen ei ole maailman kauhein asia.
Toiseksi mita haluatte tulevaisuudelta.
Kolmas mika tahansa paatos ei ole lopullinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siinepäin. tämä oikeasti vaati molta rohkeutta. tulen sitten kertomaan kuinka kävi.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija: