Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanssakäyminen ihmisten kanssa tuottaa mulle jatkuvasti voimakkaita syyllisyydentunteita ja kuohuttaa mun tunteita.

Vierailija
04.11.2006 |

Siksi olen vapaa-ajalla melkein aina joko mieheni kanssa tai sitten yksin. En kerta kaikkiaan kestä ihmiskontakteja, koska aina tapaamisten jälkeen alan kelata, että teinkö tai sanoinko jotain hassusti ja mitähän nuokin ihmiset minusta ajattelevat ja olenko aivan tyhmä jne. Lisäksi minulla on taipumus lievittää ahdistusta joissain juhlissa alkoholilla ja silloin yleensä OIKEASTI mokaan ja kierre syvenee. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kaikkien tapaamisien jälkeen mietin mitä tulikaan sanottua.. ja miten toiset niihin suhtautu ym.. huono itsetunto

Vierailija
2/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi haen hyväksyntää vieraista miehistä(varsinkin kännissä) vaikka olen perheenäiti. Kaikki ajatukseni pyörii sen ympärillä että olenko muiden mielestä tarpeeksi hyvä, kelpaanko tällaisena. olen harkinnut hakea apua, sillä mieheni ja lapseni alkaa pian kärsimään ongelmasta yhtä paljon kuin minä. pettäminen lähellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan hyvä ystäväni on nyt sellaisessa kriisissä, että oksat pois. Lapsuudessa ei saanut isältään rakkautta ja hyväksyntää ja on aina hakenut sitä miehistä. Huomionhaku on ollut jo pitkään sairaalloista. Meni ja petti miestään ja nyt on terapia ja masennuslääkkeet pelissä. Yrittävät selvitä mutta en olis ihan varma :(

Vierailija:


lisäksi haen hyväksyntää vieraista miehistä(varsinkin kännissä) vaikka olen perheenäiti. Kaikki ajatukseni pyörii sen ympärillä että olenko muiden mielestä tarpeeksi hyvä, kelpaanko tällaisena. olen harkinnut hakea apua, sillä mieheni ja lapseni alkaa pian kärsimään ongelmasta yhtä paljon kuin minä. pettäminen lähellä...

Vierailija
4/4 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan jostain terapiasta oikeasti olla hyötyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän