Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku kehitysvammaisten seksiasioista?
20.10.2006 |
Eli syötetäänkö vaikeasti keh. vammaisille naisille jotain pillereitä, ettei kuukautiset tule?
Ja entäs miehet, annetaanko niillekin jotain pillereitä, ettei seksuaalihalut herää liiaksi?
Lähinnä tarkoitan näitä laitoksessa asuvia keh,vammaisia. Onhan niissä naisissa hoitamista jos kuukautiset tulis, jolleivat itse ollenkaan tajua peseytyä yms. Ja miehissä on vahtiminen, ettei pääse panemaan jotain toista asukasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska pelkäävät, että näiden seurustelujen seurauksena tulevat lapset jää isovanhempien hoidettaviksi. Olen sellaistakin kuullut, että kehitysvammaisille pareille hyvin tarkkaan selvitetään, että heillä on oikeus tehdä lapsia...Mitkähän mahtaa olla lapsen oikeudet...