Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ootte saaneet vauvan viihtymaan sitterissa? Meilla ei kumpikaan muksuista oo siita tykannyt, ovat just sen ajan kun istut ihan siina edessa ja viihdytat.

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viihdy, niin ei viihdy.

Vierailija
2/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä heiluu kun vauva heiluu. Uusi sitteri mikä hankittiin, on jääny ihan käyttämättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua oikeassa syöttötuolissa. Ei kaikki vauvat viihdy. Ja jos vauva jossain itsekseen viihtyy, niin parempi paikkahan lattia on motoriikan kannalta, joten aika turha laite!

Vierailija
4/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei viihdy. Lattialta kyllä katselee tekemisiäni tarkasti! Nyt sitteri syöttötuolina.

Vierailija
5/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kaikki vauvat vaan viihdy...pari kuukautta ja sitten helpottaa.

Vierailija
6/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vauva on luonteeltaan erilainen. Sun vauvat on sellaisia, että ne kaipaa kovasti seuraa eivätkä viihdy itsekseen. Tuo ominaisuus on syntymälahja, joten älä turhaan yritä muuttaa vauvojasi toisenlaisiksi. Et tule siinä onnistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen ei viihtynyt pätkääkään sitterissä ilman viihdytystä, tosin ei tykännyt olla missään ilman seuraa. Kuopus on tyytyväinen sitterissä, sängyssä, vaunuissa, lattialla...



Eli meillä uskoisin olevan luonteesta kiinni.

Vierailija
8/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta onhan mahdollista, ettei lapsesi olisi siinäkään viihtynyt. Esikoisella ja tokalla oli vanha sitterimalli, semmoinen heppoinen. Kolmannella ja neljännelläkin oli uudempi käytössä vaan se vanha piti kaivva molemmille varastosta. Vanha keinuu tasaisemmin, eikä ole niin topattu tms.